Smile
Terug naar hoofdmenu

Al meer dan twintig jaar helpt Smile organisaties met software voor feedbackmanagement, klachtenmanagement, incidentenmanagement, kwaliteitsmanagement, veiligheidsmanagement, verbetermanagement, auditbeheer, informatiebeveiliging en risicomanagement.

Wij geloven dat deze vakgebieden doeltreffender bijdragen aan de doelen van een organisatie als ze op een meer geïntegreerde manier worden aangepakt. Weg dus met al die onzichtbare muren waarvan niemand gelukkig wordt!

 Verbeteren met (een) Smile

Lees meer over de afzonderlijke vakgebieden en ontdek de rode draad:

  1. Feedbackmanagement
    Feedbackmanagement

    Tevreden klanten zijn jouw beste ambassadeurs

  2. Klachtenmanagement
    Klachtenmanagement

    Goede klachtafhandeling zorgt voor loyalere klanten

  3. Incidentenmanagement
    Incidentenmanagement

    Grip op incidenten geeft ruimte aan preventie

  4. Kwaliteitsmanagement
    Kwaliteitsmanagement

    Echte kwaliteitsverbetering vindt plaats op de werkvloer

  5. Veiligheidsmanagement
    Veiligheidsmanagement

    Van brandjes blussen naar een pro-actieve aanpak

  6. Verbetermanagement
    Verbetermanagement

    Integraal verbeteren doe je samen en continu

  7. Het Nieuwe Auditen
    Het Nieuwe Auditen

    Structureel verbeteren zonder periodieke audit-paniek

  8. Privacy & Informatiebeveiliging
    Privacy & Informatiebeveiliging

    De Security Officer en/of FG-er wordt een Verbetercoach

  9. Governance, Risk & Compliance
    Governance, Risk & Compliance

    Integraal risicomanagement vraagt vooral om bewustwording

Vraag hier een informatiepakket of online demo aan om de software in de praktijk te zien werken!

Smile maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren en jouw voorkeuren te onthouden.

man-logo