Smile
Terug naar hoofdmenu

Software voor (Bijna) Incidenten

Het is onze passie om het melden, registreren en aanpakken van incidenten met slimme software te ondersteunen en het proces helder en eenvoudig te maken voor alle betrokkenen.

Wat kan je van Smile verwachten

Smile helpt je interne muren af te breken door de werkvloer bewust te maken van risico’s en inzicht te geven in wat er integraal beter kan. Via slimme functionaliteiten helpen we je tijd te besparen door terugkerende acties te automatiseren en de juiste informatie op het juiste moment aan de juiste gebruiker te presenteren. Privacy by design staat daarbij centraal. Via onze gebruikersgroepen dagen we jou uit tot het nemen van een kijkje over de muren van jouw eigen organisatie heen. Servicegerichtheid zit in ons bloed. Wij koesteren onze mensgerichte cultuur en zetten graag een stap extra om jou tevreden te stellen.

Volg het webinar 'Incidenten inzetten als verbeterinstrument'


De slimme functionaliteiten van Smile's software

voor (bijna) incidenten en meldingen

Snel (bijna) incidenten registreren

De interactieve meldformulieren bouwen zich automatisch op, op basis van de gegevens die de melder invult. Je hebt niet langer ‘losse’ invulformulieren per type incident, maar één formulier waar je diverse typen incidenten in kan vastleggen.

Efficiënte workflow

Afhankelijk van het type incident worden de juiste mensen op het juiste moment geïnformeerd. De workflow zorgt dat zij direct aan de slag kunnen om het incident af te handelen. De actiepunten die volgen uit incidenten liggen dus direct waar ze moeten liggen.

Realtime rapporteren

Geregistreerde incidenten zijn eenvoudig terug te vinden in een online rapportage met slimme zoek-, filter- en sorteermogelijkheden. Je kunt de totale historie van (typen) incidenten via een interactieve CockPIT bereiken en vervolgens diverse analyses op loslaten.

Transparant verbeteren*

Dankzij het heldere registratieproces krijg je meer inzicht in bedrijfsbrede incidenten. Terugkerende incidenten kun je groeperen naar een structureel verbeterplan, bijvoorbeeld voor een aanpassing in je beleid. Dit helpt je bij je PDCA-cyclus. Voor een integrale aanpak kunnen ook verbeterpunten uit andere bronnen van worden verwerkt.

* Deze functionaliteit komt beschikbaar via de module Verbeterplannen

Ook deze functionaliteiten zitten in de module (Bijna) Incidenten

Lees verder als je meer wilt weten over incidentenmanagement.

Ontdek de mogelijkheden

Zet vandaag nog de eerste stap naar een doeltreffender incidentenmanagementproces om grip te krijgen op risico’s. Vul hieronder je gegevens in en vraag een online adviessessie met demo aan!

Oeps, niet alle velden zijn correct ingevuld. Controleer deze nogmaals.

Thema's