Smile
Terug naar hoofdmenu

Software voor (Bijna) Incidenten

Registreer, behandel en analyseer incidenten en gebruik dit om toekomstige incidenten te voorkomen en je organisatie structureel te verbeteren.

Waarom kiezen voor Smile?

✔ Integraal verbeteren

✔ Voor en door gebruikers

✔ Makkelijk en (AVG) veilig

✔ Service met een glimlach

Volg het webinar!

De functionaliteiten van de module (Bijna) Incidenten

Snel (bijna) incidenten registreren

De interactieve meldformulieren bouwen zich automatisch op, op basis van de gegevens die de melder invult. Je hebt niet langer ‘losse’ invulformulieren per type incident, maar één formulier waar je diverse typen incidenten in kan vastleggen.

 

Efficiënte workflow

Afhankelijk van het type incident worden de juiste mensen op het juiste moment geïnformeerd. De workflow zorgt dat zij direct aan de slag kunnen om het incident af te handelen. De actiepunten die volgen uit incidenten liggen dus direct waar ze moeten liggen.

 

Realtime rapporteren

Geregistreerde incidenten zijn eenvoudig terug te vinden in een online rapportage met slimme zoek-, filter- en sorteermogelijkheden. Je kunt de totale historie van (typen) incidenten via een interactieve CockPIT bereiken en vervolgens diverse analyses op loslaten.

 

Transparant verbeteren*

Dankzij het heldere registratieproces krijg je meer inzicht in bedrijfsbrede incidenten. Terugkerende incidenten kun je groeperen naar een structureel verbeterplan, bijvoorbeeld voor een aanpassing in je beleid. Dit helpt je bij je PDCA-cyclus. Voor een integrale aanpak kunnen ook verbeterpunten uit andere bronnen van worden verwerkt.

* Deze functionaliteit komt beschikbaar via de module Verbeterplannen

Ook deze functionaliteiten zitten in de module (Bijna) Incidenten

 

Bekijk de tarieven