Smile
Terug naar hoofdmenu

Van Zorg, Overheid & Onderwijs en Dienstverlening tot Industrie, Food & Beverage en Retail: de software van Smile is zo aanpasbaar dat elk type organisatie zich bij Smile thuisvoelt.

Deze multi-branche aanpak is misschien wel onze grootste kracht.

Als lid van de gebruikersclub laten we jou hier graag van meeprofiteren:

* Met een automatisch abonnement op onze nieuwsbrief bieden we jou inspiratie en ander leuks.

* En via onze gratis te bezoeken events zullen we jou steeds uitdagen eens een kijkje te nemen over de muren van jouw eigen branche heen. Juist daardoor ontstaat echte innovatie.

Wees dus welkom!

Maak kennis met een selectie gebruikers van Smile:

Agro Energy zet Smile in voor diversen CRM processen. Klachten, service meldingen, gespreksverslagen, contracteringen, credit checks en andere mutaties: ze worden allemaal in Smile gemanaged.

Dienstverlening Agro Energy

Arriva zet de software Smile in voor het online ondersteunen van de klantenservice bij alle vragen en klachten van reizigers én bij het registreren en matchen van gevonden en verloren voorwerpen.

Dienstverlening Arriva

Bavaria gebruikt Smile voor de consumentenservice, voor klachten en blokkades, voor ongevallenregistratie en voor een scala aan controles zoals kam- en arbo-rondes en alle proces – en leveranciersaudits.

Food & Beverage Bavaria

Ceban zet Smile in voor een breed scala aan kwaliteitsregistraties, zoals klachten, afwijkingen, changes en vernietigingen. Ook  alle CAPA’s ofwel verbeterplannen worden in Smile beheerd.

Zorg Ceban

Met Smile wordt het totale klachtenmanagement proces van DUO beheerd: van registratie en behandeling via rapportage en analyse naar verbetering. Ook worden er interne checks via Smile uitgevoerd.

Overheid DUO

De gemeente Tynaarlo (vlak onder Groningen) gebruikt de software van Smile om meldingen op het gebied van de openbare ruimte in goede banen te leiden. Van registratie tot behandeling naar analyse en verbetering.

Overheid Gemeente Tynaarlo

Smile wordt bij Heijmans o.a. ingezet voor nazorgklachten (inclusief een SAP-koppeling), voor ongevallenregistratie, voor het managen van andere safety issues en voor het leadsmanagement proces.

Industrie Heijmans

Heineken zet Smile in voor de (online) consumentenservice, voor productklachten, voor leveranciersklachten en voor het artwork proces (van een idee voor een nieuwe verpakking tot het moment dat het in de winkel ligt).

Food & Beverage Heineken

Leeuwenborgh zocht een systeem dat de klachtenregistratie en het klachtbehandelproces versimpelde en versnelde. Via internet kwamen ze op Smile uit en dat bevalt heel goed: er is veel meer inzicht.

Onderwijs Leeuwenborgh

GGZ-instelling Lentis heeft met Smile een flinke transformatie t.a.v. interne audits bereikt. Via self-assessments krijgt de werkvloer inzicht in het toepassen van wettelijk kaders met positieve verbeter resultaten tot gevolg.

Zorg Lentis

Voorheen werden veel zaken bij NTI direct opgelost door klantenservice. Nu zet de workflow van Smile klachten en andere reacties direct door naar de juiste plek en kan iedereen van deze feedback leren.

Onderwijs NTI

Als partner gebruikt PTRM Smile’s software voor het leveren van het product Vervoersmanagement Online aan zorginstellingen en gemeenten en voor klachtenmanagement bij vervoersbedrijven.

Dienstverlening - Zorg - Overheid PTRM

Het klachtenmanagement systeem van Smile zorgt bij Reaal voor een eenduidige en centrale registratie en levert een transparante procedure voor op klanten én medewerkers.

Dienstverlening Reaal

Klachten van reizigers worden via Smile in goede banen geleid en automatisch naar de juiste vervoerder doorgezet die vervolgens binnen Smile voor de afhandeling zorgt. Inclusief SLA-rapportage.

Overheid - Dienstverlening Regiotaxi Gelderland

RIBW Nijmegen en Rivierenland gebruikt Smile voor klachten, incidenten en verbeterplannen. Daarnaast is de audit module in gebruik voor het beheren van o.a. legionella controles, BHV-controles en RIE’s.

Zorg RIBW Nijmegen & Rivierenland

SEIN gebruikt de software van Smile om de kwaliteit en veiligheid te verbeteren. Van incidenten tot M&M registraties en van klachten tot verbeterplannen, het wordt allemaal gemanaged in Smile.

Zorg SEIN

Smit Transformatoren gebruikt de software van Smile op de werkvloer om grip op kwaliteit en veiligheid te krijgen via een reeks aan registraties zoals interne fouten, changes, klachten, incidenten en ongevallen.

Industrie Smit Transformatoren

Smile zorgt er voor dat het Customer Service Team van TNT Innight efficiënter kan werken, dat meldingen vollediger worden bijgehouden en dat er makkelijker en sneller over meldingen gecommuniceerd kan worden.

Dienstverlening TNT Innight

Trajectum zet de software van Smile in voor het verbeteren van kwaliteit en veiligheid via cliënt incidenten, medewerker incidenten, klachten. Ook de interne audits worden met behulp van Smile in goede banen geleid.

Zorg Trajectum

TUI koos Smile vanwege het gebruiksgemak en de uitgebreide rapportage mogelijkheden. Ruim tien jaar later helpt Smile TUI nog elke dag om de klachten van reizigers in goede banen te leiden.

Dienstverlening TUI

Door de aanpasbaarheid van Smile kan de VU er alles in kwijt wat nodig is om de informatiebeveiliging binnen de VU goed te beheersen zoals audits, risico’s, dreigingen, maatregelen en incidenten.

Onderwijs VU

Smile wordt bij Zorgcentra De Betuwe ingezet voor het bevorderen van de positieve meldcultuur via de registratie, behandeling en analyse van incidenten rondom cliënten en medewerkers.

Zorg Zorgcentra De Betuwe

Zorggroep Almere gebruikt Smile voor een heel scala aan meldingen ten behoeve van het verbeteren van de kwaliteit en veiligheid, zoals klachten, incidenten (VIM en MIM), verbeterplannen en audits en controles.

Zorg Zorggroep Almere

Mediq Apotheken gebruikt Smile o.a. voor diverse kwaliteits- en veiligheidsregistraties, audits, verbeterplannen en prospectieve risico-analyse. Ook het kwaliteitsjaarverslag komt automatisch uit Smile.

Zorg - Retail Mediq Apotheken

Smile wordt bij Van Houtum ingezet voor klantklachten, leveranciersklachten, interne meldingen en verbetermaatregelen. Op het programma staat nog het Arbo & milieu-meldingen en CRM.

Industrie Van Houtum

DeLaval gaat de software van Smile inzetten voor het borgen van kwaliteit van service via o.a. productvragen, technische issues en garanties. De implementatie is onder handen.

Industrie DeLaval

Deen supermarkten is bezig met een pilot om alle HACCP (kwaliteit) controles in haar filialen door middel van Smile uit te laten voeren. De filiaalmedewerkers hebben een tablet ter beschikking om de audit uit te voeren. De verkregen data kan vervolgens door middel van analyses worden gebruikt om de verbeterpunten te benoemen.

Retail DEEN supermarkten

Van de gebruikers zelf horen hoe zij Smile toepassen en wat dat hen brengt? Schrijf je hieronder in als introducee voor één van de gebruikersclub bijeenkomsten!

Oeps, niet alle velden zijn correct ingevuld. Controleer deze nogmaals.

Thema's

Smile maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren en jouw voorkeuren te onthouden.

man-logo