Smile
Terug naar hoofdmenu

Kwaliteitsmanagement met (een) Smile

In ieder bedrijf vinden ongewenste of ongecontroleerde gebeurtenissen plaats, die het dagelijks werk verstoren en de kwaliteit van producten of dienstverlening beïnvloeden.

Inzicht in wat er fout gaat en deze brandjes blussen is allang niet meer voldoende. Om imagoschade te voorkomen is pro-actief leren en verbeteren anno nu een absolute must.

Kwaliteitsmanagement met (een) Smile

Van registreren naar leren en verbeteren

Werkt jouw organisatie al pro-actief aan kwaliteit en veiligheid? Zijn de medewerkers in jouw organisatie zich bewust van het belang van kwaliteitsgestuurd werken? Wordt er voldoende gemeld?

Weet je op basis van de registraties precies welke issues je dieper moet onderzoeken? Beschik je over real-time analysemogelijkheden? Gebruik je klachten, incidenten en andere afwijkingen als verbeterinstrument? Of kun je op dit vlak nog wel wat hulp gebruiken?

Al vele duizenden gebruikers zetten met Smile elke dag opnieuw de stap naar leren en verbeteren. Ook jou helpen we graag bij dit continue proces!

Volg een webinar

Waarom kiezen voor Smile?

 

✔ Integraal verbeteren

✔ Voor en door gebruikers

✔ Makkelijk en (AVG) veilig

✔ Service met een glimlach

 

Ontdek onze tools

 

Inspiratie

Speciaal voor jou geselecteerd!