Smile
Terug naar hoofdmenu
Terug naar het overzicht

Goede klachtafhandeling zorgt voor loyalere klanten. Het moment waarop de organisatie de klacht oppakt is dus een uitgelezen kans de klant meer aan de organisatie te binden. Het zou mooi zijn als bedrijven gaan inzien dat structureel investeren in klachtenmanagement het bedrijfsresultaat en de klantloyaliteit verhoogt. Hoe doe je dat goed?

Voor wie?

Dit webinar is interessant voor:

Werkwijze

Het webinar wordt verzorgd door Jasper-Willem de Swart.

Twee werkdagen voor aanvang van het webinar ontvang je een toegangs url en -code voor het webinar. Op de geplande datum en tijd kun je je met deze gegevens aanmelden.

Interesse in een ander onderwerp? Klik hier voor een overzicht van alle events of vraag hier een adviessessie op maat aan.

Datum: 6 december 2018
Tijd: 11:00 - 12:00
Locatie: Online

Aanmelden?

Gebruikers van Smile en personen die de verantwoordelijkheid dragen voor het onderwerp klachtenmanagement in een Europese organisatie hebben vrij toegang tot dit event. Adviseurs zijn van deelname uitgesloten.

Ik ben erbij!

Oeps, niet alle velden zijn correct ingevuld. Controleer deze nogmaals.