Smile
Terug naar hoofdmenu
Terug naar het overzicht

De ambulancezorg in Nederland heeft als belangrijkste doel om patiënten de best mogelijke zorg te geven. Soms doen er zich incidenten voor, bijvoorbeeld door haperende apparatuur, miscommunicatie of met betrekking tot het toedienen van verkeerde medicatie. Om deze en andere (bijna) incidenten vast te leggen, er van te leren en ze in de toekomst te voorkomen, kan een centraal systeem voor incidentregistratie helpen.

Zo maakt de Regionale Ambulance Voorziening provincie Utrecht (RAVU) gebruik van software van Smile voor het registreren en analyseren van incidenten. Ambulance- en meldkamerpersoneel kan nu snel en gemakkelijk tijdens het werk een incident melden.

Elien Burgers van de RAVU vertelt tijdens dit webinar hoe dankzij de intuïtieve software van Smile de meldingsbereidheid is verhoogd en hoe zij inzicht krijgen in de incidenten die plaatsvinden. Het gaat bij de RAVU namelijk niet enkel om het registreren van incidenten, maar om een cultuuromslag: het willen melden zodat er van geleerd kan worden.

Wil jij weten hoe jouw Regionale Ambulance Voorziening makkelijk incidenten kan registreren én er van kan leren? Meld je dan aan voor dit webinar!

Voor wie?

Dit webinar is interessant voor:

Werkwijze

Het webinar wordt verzorgd door Anton van Dijk (Smile) en Elien Burgers (RAVU) en duurt ongeveer 1 uur.

Twee werkdagen voor aanvang van het webinar ontvang je een URL en toegangscode voor het webinar. Op de geplande datum en tijd kun je je met deze gegevens aanmelden.

Interesse in een ander onderwerp? Klik hier voor een overzicht van alle events of vraag hier een adviessessie op maat aan.

Datum: 20-11-2019
Tijd: 15:00
Locatie: Online

Aanmelden?

Gebruikers van Smile en personen die de verantwoordelijkheid dragen voor incidentenmanagement in een Europese (zorg)organisatie hebben vrij toegang tot dit event. Adviseurs zijn van deelname uitgesloten.

Ik ben erbij!

Oeps, niet alle velden zijn correct ingevuld. Controleer deze nogmaals.