Smile
Terug naar hoofdmenu
Terug naar het overzicht

Ten aanzien van klachtenmanagement worden er binnen organisaties nog vaak vooral brandjes geblust. De diverse versnipperde pogingen om klanten tevreden te krijgen, kosten veel tijd maar een integrale aanpak gericht op structureel verbeteren ontbreekt. En dat is een gemiste kans.

Leren en verbeteren via klachten, een must voor iedere organisatie

Gelukkig zien steeds meer bedrijven in dat investeren in klachtenmanagement het bedrijfsresultaat, de klantloyaliteit en het klantvertrouwen verhoogt. Klanten wiens klacht goed is opgelost blijven langer klant. Zij zijn eerder geneigd nieuwe klanten aan te brengen door aanbevelingen aan vrienden en kennissen. Eigenlijk zet je met goed klachtenmanagement dus een gratis marketingmachine in gang!

Daarnaast attenderen klachten jouw organisatie op processen die verbetering behoeven. Daarom is het aandacht schenken en leren en verbeteren via klachten zo belangrijk. Niet alleen voor de klant, maar juist ook voor de eigen organisatie.

Voor wie is deze werkgroep?

Leren en verbeteren via klachten gebeurt niet zomaar: het vereist een veilige meldcultuur en de juiste middelen om het snel en eenvoudig melden te faciliteren.

Om aan te blijven sluiten bij ontwikkelingen in de markt organiseert Smile de strategische werkgroep ‘Leren en verbeteren via klachten’.

Deze strategische werkgroep is speciaal bedoeld voor professionals die verantwoordelijk zijn voor klachtenmanagement in een organisatie.

Wat doet de werkgroep?

Tijdens deze bijeenkomst bespreek je met de Smile consultants en klachtenprofessionals van andere organisaties diverse zaken omtrent klachtenmanagement. Hierin is er ruimte voor professionele uitwisseling over het onderwerp.

Zo helpt de klankbordgroep Smile om haar klachtenmanagementoplossingen nog beter aan te laten sluiten bij de behoeften van gebruikers. Jouw input wordt zeer gewaardeerd! Voor jou als deelnemer is het een mooie kans om met vakgenoten uit diverse branches kritisch te kijken naar het boeiende vak klachtenmanagement.

Praktische informatie

De werkgroep wordt verzorgd door Smile.

Je bent vanaf 12.45u van harte welkom bij Smile in ‘s-Hertogenbosch. Het programma duurt van 13.00u tot 16.00u.

Enkele werkdagen voor aanvang van de gebruikersgroep ontvang je een bevestigingsmail met aanvullende informatie.

Datum: 19-11-2020
Tijd: 13:00
Locatie: Rompertsebaan 50, 's-Hertogenbosch

Aanmelden?

De strategische werkgroep is alleen toegankelijk voor professionals die verantwoordelijk zijn voor klachtenmanagement in hun organisatie.

Ik ben erbij!

Oeps, niet alle velden zijn correct ingevuld. Controleer deze nogmaals.