Smile
Terug naar hoofdmenu
Terug naar het overzicht

De losse SaaS-modules van Smile zijn gebaseerd op het ‘plug-and-play’-principe, je kunt er direct mee aan de slag. Toch is het ook wel heel prettig om een beetje hulp te krijgen bij het leren kennen van alle mogelijkheden die deze modules jouw organisatie kunnen bieden. De Snel-Op-Weg Dag biedt uitkomst.

Tijdens de Snel-Op-Weg Dag stomen we je in één dag klaar om de module Klachten & (Aan)vragen in te richten! Je leert de applicatie kennen en hoe je klachten kan registreren en behandelen voor je eigen organisatie. Ook ontdek je hoe je kan leren van klachten door ze te groeperen in een verbeterplan. Alles onder begeleiding van een ervaren Smile consultant. Na afloop van de Snel-Op-Weg Dag kun je zelfstandig aan de slag met de module Klachten & (Aan)vragen en deze inzetten om structureel te verbeteren!

Optioneel: Beschikt jouw organisatie ook over de module Verbeterplannen? Dan kunnen we je daar tijdens deze Snel-Op-Weg Dag uitleg over geven.

Voor wie?

Deze Snel-Op-Weg Dag is speciaal bedoeld voor gebruikers van de betaalde SaaS-module Klachten & (Aan)vragen.

Werkwijze

De Snel-Op-Weg Dag wordt verzorgd door Claire Langenhuisen.

Enkele werkdagen voor aanvang van de Snel-Op-Weg Dag ontvang je de instructies voor de voorbereiding.

Aanmelden?

De online inschrijvingen voor deze Snel-Op-Weg Dag zijn gesloten. Wil je toch graag nog aansluiten? Neem dan telefonisch contact op met onze collega Claire op 073-5280040.