Smile
Terug naar hoofdmenu
Terug naar het overzicht

In november vond het jaarlijkse Smile klantwaarde onderzoek plaats. Vele Smile-gebruikers lieten opnieuw hun stem horen. Daarvoor zijn wij erg dankbaar. Er is weer waardevolle feedback geuit waar we komend jaar mee aan de slag kunnen.

Resultaten klantwaarde onderzoek 2016

De uitkomsten van het klantwaarde* onderzoek 2016 zijn als volgt:

Score per klantwaarde (op de schaal van 0 tot 10):

* klik hier voor een toelichting op de klantwaarden

Mooie scores, waar we erg trots op zijn. Maar ook nog volop verbeterpotentie!

Aanpak 2017

Om in 2017 nog beter naar jou te luisteren, breiden we de dit jaar gestarte tussentijdse NPS-metingen op het services-proces verder uit naar andere processen. Dat betekent dat jij regelmatig via een korte vragenlijst mag aangeven wat jouw ervaringen zijn met de producten en diensten van Smile.

Via een koppeling met ons eigen Smile platform zorgen we ervoor dat jouw feedback realtime bij de betrokken medewerkers terecht komt. Op die manier kan de feedback direct worden toegepast in de dagelijkse werkzaamheden. Zodat jouw tevredenheid in 2017 nog meer centraal staat bij alles dat we doen. Dat is een belofte!

Smile maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren en jouw voorkeuren te onthouden.

man-logo