Smile
Terug naar hoofdmenu
Terug naar het overzicht

De module Klachten & (Aan)vragen is voor en door gebruikers ontwikkeld. Deze ontwikkeling staat nooit stil en feedback van gebruikers is dus erg belangrijk. In dit kader organiseert Smile regelmatig klankbordgroepen.

Op deze bijeenkomsten komen (aankomend) gebruikers bij elkaar om met elkaar in gesprek te gaan over de manier waarop module Klachten & (Aan)vragen het beste geïmplementeerd kan worden en de functionaliteiten die missen of beter kunnen. Dit alles onder de begeleiding van twee ervaren Smile consultants, koffie, thee en lekkers.

Voor wie?

Deze klankbordgroep is speciaal bedoeld voor (aankomend) gebruikers van de module Klachten & (Aan)vragen.

Wat doet de klankbordgroep?

Tijdens de klankbordgroep bespreek je met de Smile consultants en klachtenmanagers van andere organisaties diverse zaken omtrent klachtenmanagement. Missen er onderdelen in module Klachten & (Aan)vragen, aan welke functionaliteiten heb je nog behoefte, etc. Met andere woorden: wat mis je nog om morgen met de module Klachten & (Aan)vragen en het verwerkingsregister aan de slag te kunnen?

Enerzijds helpt deze klankbordgroep ons de module Klachten & (Aan)vragen nog gebruiksvriendelijker te maken en meer passend bij de behoeften van organisaties. Je input wordt zeer gewaardeerd! Voor jou als deelnemer is het een mooie kans om met vakgenoten uit de branche kritisch te kijken naar klachtenmanagement.

Werkwijze

De klankbordgroep wordt verzorgd door Jasper-Willem de Swart en Anton van Dijk.

Enkele werkdagen voor aanvang van de klankbordgroep ontvang je nog een extra bevestigingsmail.

Op de dag zelf ben je welkom vanaf 12.45 uur bij Smile in ‘s-Hertogenbosch. De klankbordgroep duurt van 13.00 tot 16.00 uur.

Datum: 26-09-2019
Tijd: 13:00
Locatie: Rompertsebaan 50, 's-Hertogenbosch

Aanmelden?

De klankbordgroep is alleen toegankelijk voor (aankomend) gebruikers van de module Klachten & (Aan)vragen

Ik ben erbij!

Oeps, niet alle velden zijn correct ingevuld. Controleer deze nogmaals.