Smile
Terug naar hoofdmenu
Terug naar het overzicht

De module Klachten & (Aan)vragen van Smile is voor en door gebruikers ontwikkeld. Deze manier van ontwikkeling is één van de kernwaarden van Smile. Voor de verdere doorontwikkeling organiseert Smile regelmatig klankbordgroepen.

Tijdens deze bijeenkomsten komen toekomstige gebruikers bij elkaar om met elkaar in gesprek te gaan over optimalisaties en uitbreidingen van één van de modules van Smile.

Voor wie is deze klankbordgroep?

Deze klankbordgroep is speciaal bedoeld voor (toekomstige) gebruikers van de module Klachten & (Aan)vragen.

Wat doet de klankbordgroep?

Tijdens deze bijeenkomst bespreek je met de Smile consultants en klachtenprofessionals van andere organisaties diverse zaken omtrent klachtenmanagement. Hierin is er ruimte voor professionele uitwisseling over het onderwerp. Ook bespreken en toetsen we mogelijke optimalisaties en uitbreidingen voor de module Klachten & (Aan)vragen, zodat de klachtenprocessen van onze gebruikers nog beter ondersteund worden.

Zo helpt de klankbordgroep Smile om de module Klachten & (Aan)vragen nog beter aan te laten sluiten bij de behoeften van gebruikers. Jouw input wordt zeer gewaardeerd! Voor jou als deelnemer is het een mooie kans om met vakgenoten uit diverse branches kritisch te kijken naar het boeiende vak klachtenmanagement.

Praktische details

De klankbordgroep wordt verzorgd door Smile.

Je bent vanaf 12.45u van harte welkom bij Smile in ‘s-Hertogenbosch. Het programma duurt van 13.00u tot 16.00u.

Enkele werkdagen voor aanvang van de klankbordgroep ontvang je een bevestigingsmail met aanvullende informatie.

Datum: 22-09-2020
Tijd: 13:00
Locatie: Rompertsebaan 50, 's-Hertogenbosch

Aanmelden?

De klankbordgroep is alleen toegankelijk voor (toekomstige) gebruikers van de module Klachten & (Aan)vragen.

Ik ben erbij!

Oeps, niet alle velden zijn correct ingevuld. Controleer deze nogmaals.