Smile
Terug naar hoofdmenu
Terug naar het overzicht

De losse SaaS-modules van Smile zijn gebaseerd op het ‘plug-and-play’-principe, je kunt er direct mee aan de slag. Toch is het ook wel heel prettig om een beetje hulp te krijgen bij het leren kennen van alle mogelijkheden die deze modules jouw organisatie kunnen bieden. De Snel-Op-Weg Dag biedt uitkomst.

Tijdens de Snel-Op-Weg Dag stomen we je in één dag klaar om de module Klachten & (Aan)vragen in te richten! Je leert de applicatie kennen en hoe je klachten kan registreren en behandelen voor je eigen organisatie. Ook ontdek je hoe je kan leren van klachten door ze te groeperen in een verbeterplan. Alles onder begeleiding van twee ervaren Smile consultants, koffie, thee en lekkers. Na afloop van de Snel-Op-Weg Dag kun je zelfstandig aan de slag met de module Klachten & (Aan)vragen en deze inzetten om structureel te verbeteren!

Voor wie?

Deze Snel-Op-Weg Dag is speciaal bedoeld voor gebruikers van de SaaS-module Klachten & (Aan)vragen.

Software voor klachtenmanagement

Werkwijze

De Snel-Op-Weg Dag wordt verzorgd door Sandra Timmer.

Enkele werkdagen voor aanvang van de Snel-Op-Weg Dag ontvang je de instructies voor de voorbereiding.

Op de dag zelf ben je vanaf 9:00 uur welkom bij Smile in ‘s-Hertogenbosch. De Snel-Op-Weg Dag start om 9:30 uur en eindigt om 16:30 uur. De lunch is inbegrepen.

Datum: 29-01-2020
Tijd: 9:30
Locatie: Rompertsebaan 50, 's-Hertogenbosch

Aanmelden?

De dag is alleen toegankelijk voor gebruikers van de SaaS-module Klachten & (Aan)vragen.

Ik ben erbij!

Oeps, niet alle velden zijn correct ingevuld. Controleer deze nogmaals.