Smile
Terug naar hoofdmenu
Terug naar het overzicht

Afgelopen dinsdag, 21 maart, vond de Smile Gebruikersdag 2017 plaats.

Vele gebruikers uit diverse branches lieten zich inspireren door boeiende presentaties en gingen met elkaar in dialoog over actuele vraagstukken.

Onderwerpen die aan bod kwamen waren o.a. ‘De allernieuwste Smile versie’, ‘Van klachtenmanagement naar verbetermanagement met NPS’, ‘Incidentenmanagement uitbreiden met een melder app’, ‘De nieuwe privacy wetgeving in relatie tot het Smile systeem’, ‘Interne audits tranformeren naar self-assessments’ en ‘Kwaliteitsmanagement optillen naar agile risicomanagement‘.

In aanvulling hierop gaven DEEN supermarkten en BENU apotheken de aanwezigen een kijkje in hun ‘Smile-keuken’. En ook de gratis CockPIT-adviessessies werden druk bezocht.

Wij kijken met plezier terug op een geslaagde dag die enthousiast is ontvangen. Dank aan een ieder die aanwezig was!

Wil jij volgend jaar ook aanwezig zijn? De inschrijving is geopend!

Smile maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren en jouw voorkeuren te onthouden.

man-logo