Smile
Terug naar hoofdmenu
Terug naar het overzicht

Logo Smile

Smile gelooft in fatsoenlijk ondernemen. ‘Een bijdrage leveren aan minder verspilling voor de samenleving’ is een van de basisprincipes van waaruit Smile haar ondernemerschap voert. Bij alles wat we doen wordt nagedacht hoe minder verspilling een rol kan spelen. Enkele voorbeelden:

Minder verspilling betekent ook ‘kennis delen’. Via https://www.smile.nl/inspiratie deelt Smile haar kennis over de thema’s die door Smile worden bediend zoals risicomanagement, privacy & informatiebeveiliging, kwaliteitsmanagement, veiligheidsmanagement, klachtenmanagement en Het Nieuwe Auditen.

Ook klanten worden door Smile proactief uitgenodigd om kennis te delen, via 1-op-1 contact, een online community én via gezamenlijke events. Een mooi voorbeeld van dit ‘delen’ betreft de self assessments van een GGZ-instelling die de migratie van traditionele interne audits naar self-assessments zeer succesvol heeft gemaakt. De inhoud van deze self-assessments wordt op verzoek met andere zorginstellingen gedeeld om hen op weg te helpen. Daar houden wij van!

Onder fatsoenlijk ondernemen verstaat Smile niet alleen ‘bijdragen aan minder verspilling’ maar ook ‘goed omgaan met klanten en medewerkers’. In de volgende Whitepapers lees je meer over de visie en werkwijze van Smile op dit vlak:

En via deze link vind je een blog over het klantwaarde manifest dat de ‘je krijgt wat je geeft’-cultuur van Smile treffend samenvat:

Natuurlijk kiest Smile ook haar leveranciers zorgvuldig uit. Ze worden zorgvuldig ‘gescreend’ en moeten zich conformeren aan onze gedragscode voor fatsoenlijk en veilig ondernemen.

Zo wil Smile op eigen(wijze) wijze laten zien dat fatsoenlijk ondernemen de perfecte basis is voor een succesvolle bedrijfsvoering. Niet als ‘marketingtrucje’ maar als een echte ‘way of live’. Wij ondernemen met ons hart!

Smile maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren en jouw voorkeuren te onthouden.

man-logo