Smile
Terug naar hoofdmenu
Terug naar het overzicht

Als je wilt leren van klachten begin je bij de voordeur. Dat betekent dat de drempel om een klacht te melden zo laag mogelijk moet zijn.

Daarom biedt de klachtensoftware van Smile een interactief meldformulier, waarmee externe stakeholders eenvoudige online hun melding of klacht kunnen indienen.

De vragen van dit meldformulier bouwen op basis van de gegeven antwoorden automatisch op. Zo vraag je alleen wat nodig en logisch is t.b.v. een optimale gebruikerservaring. Je houdt daarmee de drempel om een klacht in te dienen laag en verhoogt de meldingsbereidheid.

Meldingen en klachten die via dit meldformulier worden ingediend, worden automatisch toegewezen aan de juiste behandelaar via een handige online to-do-lijst én signalering per mail.

Dit meldformulier komt zowel voor SaaS als Enterprise gebruikers beschikbaar via de optie ‘Melden buiten inlog’ en zorgt ervoor dat je op een eenvoudige en veilige manier externe stakeholders, zoals klanten, consumenten en leveranciers, kunt betrekken bij het klachtenproces. Dat komt de doeltreffendheid van het klachtenmanagementproces én het leren van klachten ten goede!

Gebruik jij de klachtensoftware van Smile?

En wil je meer weten over de mogelijkheden van de optie ‘Melden buiten inlog’?

Vraag dan meer informatie aan!