Smile
Terug naar hoofdmenu
Terug naar het overzicht

Lees in deze klantcase hoe DEEN Supermarkten haar auditproces digitaal heeft getransformeerd en met deze nieuwe werkwijze voor hogere kwaliteit zorgt.

Zoals veel andere bedrijven werden interne voedselveiligheid en HACCP audits bij DEEN vooral op papier uitgevoerd. De winkels van de supermarktketen vulden de vragenlijsten in, maar opvolging en analyses bleven uit. Ook was er vanuit het hoofdkantoor geen goed zicht op de verbeterpunten in winkels en konden er geen verbanden worden gelegd tussen de resultaten van diverse audits. Als kwaliteitsmanager was dit Linda Visser een doorn in het oog: “We wilden verbanden kunnen leggen, inzicht hebben in de verbeterpunten van winkels en afdelingen en meer overzicht. Met de papieren werkwijze van toen ging dat bijna niet. Daarom werd gekeken of we het auditproces konden digitaliseren. We hebben met verschillende partijen gesproken en Smile bleek het beste bij DEEN te passen, zowel qua oplossing als qua bedrijf en cultuur.”

Download de klantcase Vul jouw e-mail adres in en ontvang een unieke downloadlink in jouw mailbox.

Vul alle verplichte velden in