Smile
Terug naar hoofdmenu
Terug naar het overzicht

De afgelopen periode zijn er enkele optimalisaties voorbereid in de Smile Community. Naast een update naar de meest recente versie, gaat het om de volgende zaken:

1 – De startpagina is geoptimaliseerd.

Je kunt hier nu ook direct doorklikken naar jouw organisatieprofiel en de SLA-status.

2 – De opties in het veld ‘type’ in het meldformulier zijn uitgebreid.

Naast ‘Reactie of vraag’ (om een opmerking door te geven) en ‘Storing’ (om door te geven dat Smile niet of niet zoals verwacht werkt), heb je nu ook de opties ‘Change request’ (om een wens door te geven) en ‘Zelf uitgevoerde change’ (om een zelfgemaakte configuratie aanpassing door te geven).

3 – De opties onder tab ‘Meldingen’ in de community zijn aangepast.

Er zijn nu 3 meld-opties: ‘Melding’, ‘Klacht’ en ‘Compliment’ .

Er zijn nu 4 aparte overzichten: meldingen inzien/aanvullen (het volledige overzicht), supportmeldingen (focus op support), projectmeldingen (focus op projecten) en zelf uitgevoerde changes (een lijst van doorgegeven zelfgemaakte configuratie aanpassingen).

De optimalisaties zijn vanaf 11 december 2017 automatisch van kracht. Mocht je vragen hebben of ergens niet helemaal uitkomen, neem dan contact op met Smile Services. Zij helpen je graag op weg!