Smile
Terug naar hoofdmenu

Software voor dienstverleners

Klantenservice, CRM, (aan)vragen, klantklachten, leveranciersklachten, leveranciersbeoordelingen, interne audits, risk-assessments en verbeteracties.

Laat de software van Smile bijdragen aan een soepele dienstverlening!

Software voor dienstverleners

Van melden naar verbeteren

Smile's software koppelt ‘signaleren’ en ‘melden’ automatisch aan ‘informeren’, ‘leren’ en ‘evalueren’. Smile wordt ingezet bij alle soorten dienstverleners. Van accountants tot verzekeraars en van vervoersbedrijven tot reisorganisaties. Smile heeft voor elk type dienstverlener een passende oplossing.

Vraag online demo aan
  1. Klantgericht werken via feedback met Smile voor Signalen
    Klantgericht werken via feedback met Smile voor Signalen

    Smile voor Signalen wordt bij dienstverleners vaak ingezet om klantklachten, leveranciersklachten en andere meldingtypen goed af te handelen én om trends inzichtelijk te maken, zodat herhaling in de toekomst wordt voorkomen.

    Bij andere meldingtypen valt te denken aan (aan)vragen, garantieklachten, claims, interne kwaliteitsregistraties, ongevallen en IT-incidenten.

    Enkele functionaliteiten in beeld:

    De laagdrempelige online registratie mogelijkheden, desgewenst via een app, nodigen uit tot melden. Dit bevordert een positieve meldcultuur.

    Geschikt voor een onbeperkt aantal meldingtypen via interactieve meldformulieren. Via de antwoorden die melders op vragen geven wordt automatisch het juiste meldingtype bepaald.

    De geïntegreerde risicoanalyse is bepalend voor het opvolgtraject dat via workflow automatisch wordt aangestuurd.

    Het interactieve dashboard geeft op elk moment een actueel inzicht in wat beter kan.

  2. Kwaliteit & veiligheid verbeteren met Smile voor Audits
    Kwaliteit & veiligheid verbeteren met Smile voor Audits

    Smile voor Audits & Controles wordt bij dienstverleners ingezet om op pro-actieve wijze signalen te verzamelen, die duiden op een mogelijk risico voor de veiligheid en kwaliteit.

    Als onderdeel van certificeringsprogramma’s vormen ze vaak een verplichting voor dienstverleners, die zonder geschikte ondersteunende tools voor een grote administratieve last zorgt.

    Enkele functionaliteiten in beeld:

    Plannen, voorbereiden, uitvoeren, rapporteren en analyseren van een onbeperkt aantal screenings, audits en controles.

    Geschikt voor o.a. informatiebeveiligingschecks (ISO 27001), administratieve steekproeven en interne audits t.b.v. ISO-certificeringstrajecten.

    Levert gemiddeld 50% tijdsbesparing op bij het uitvoeren van interne audits & controles.

    Ook in te zetten voor prospectieve risico-analyse, integraal auditen en self-assessments.

  3. Transparant verbeteren met Smile voor Verbeterplannen
    Transparant verbeteren met Smile voor Verbeterplannen

    Smile voor Verbeterplannen wordt ook wel gezien als de motor achter de software van Smile. De module ‘Smile voor Verbeterplannen’ wordt vaak gebruikt als aanvulling op de modules ‘Smile voor Signalen’ en ‘Smile voor Audits’.

    Het is de kers op de taart die er voor zorgt dat jouw organisatie geen brandjes blijft blussen maar echte stappen zet richting concrete verbetering. Iets dat niet alleen door de werkvloer maar ook door certificerende instanties enthousiast wordt omarmd.

    Enkele functionaliteiten in beeld:

    Het omvat de registratie, toewijzing, monitoring en evaluatie (PDCA) van  verbetermaatregelen ten behoeve van een integraal verbetermanagement.

    Geschikt voor verbeteracties uit diverse bronnen zoals klachten, incidenten, afwijkingen uit audits en controles, jaarplannen, evaluaties etc..

    Borgt resultaten door het toekennen van een eigenaar en deadline.

    Maakt gebruik van een uniek verbeterBORD voor instant overzicht.

Sterk in analyseren

Sterk in analyseren

De interactieve CockPIT is een belangrijk onderdeel van de software van Smile. Om de stap van brandjes blussen naar structureel verbeteren te kunnen zetten zijn goede analysemogelijkheden onmisbaar.

De Smile CockPIT is opgebouwd uit diverse widgets. Er is een heel scala aan widget types beschikbaar: van de taart diagram tot het spinneweb en van de staafdiagram tot de hittemap, ze leveren allemaal een belangrijke bijdrage aan het inzicht in wat er beter kan en hoe er daadwerkelijk wordt verbeterd.

De CockPIT levert real time informatie en is interactief waardoor je makkelijk doorklikt naar de achterliggende data. Iedereen kan op elk moment meekijken en fysieke managementrapportages zijn dus voorgoed verleden tijd. Meer tijd over voor verbeteren dus!

Meer weten over de leveringsvormen en overige functionaliteiten van de software van Smile? Kijk dan hier!

Vraag hier een informatiepakket of online demo aan die volledig is toegespitst op de dienstverlening!

Smile maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren en jouw voorkeuren te onthouden.

man-logo